Feel free to translate!

zaterdag 17 december 2016

Christmas Cuddles

Hallo allemaal,

Nog maar een weekje en dan is het kerst! Het gaat zo snel, Ik heb al een boel gekochte kaarten verstuurd want ik heb er niet genoeg kunnen maken. Het was ook zo'n zwaar en emotioneel jaar. Goed voornemen voor 2017: genoeg kerstkaarten maken (én op tijd beginnen hahaha!).

Deze kaart is voor een lieverd van wie ik veel steun en liefde heb gekregen het afgelopen jaar...mijn eigen schatje! 



De afbeelding die ik heb gebuikt is van Wild Rose Studio en heb ik ingekleurd met Copics.

Ik wens jullie een goed weekend met misschien wel veel knutselplezier!
Lieve groetjes, Wendy

Challenges:

14 opmerkingen:

  1. Aaaah...wat een super schattig kaartje is dit, Wendy.
    Jij ook een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Wendy, met een heel schattig afdrukje..
    Maak elke week 1 kerstkaart, dan heb je geen stress aan 't einde van 't jaar,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve en mooie kaart Wendy :-D
    Ik wens jou ook een fijn weekend!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die verdiend ook dit super cute kaartje Wendy. Ziet er weer super mooi uit...
    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Wat een onwijs gave kaart heb je gemaakt,
    mooie kleuren ook, toppertje ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super sfeervol kaartje. Dank je voor je deelname aan de challange van CraftAddiction. Hobby-groetjes, Alice (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en lieve kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your card is so cute. I love the wonderfully colored image and the pretty Christmas ornaments.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Just adorable!! LOVE the image & your ornaments are the perfect touch! Thanks for joining us for the weekly challenge at QKR Stampede!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een berige mooie kaart! Ik hoop voor jou dat 2017 een gelukkig en gezond jaar voor jou en je naasten mag zijn.
    Fijne dagen!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super wat een hele mooie kaart. Dank je voor je deelname aan de challange van CraftAddiction. Hobby-groetjes Alice (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super card.Thank you for sharing with us at QKR Stampede.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel lief en schattig kaartje! Gezellig dat je meedoet bij Anmacreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous and beautiful card thank you for joining us over on
    Holly Jolly Christmas Challenge
    Dianne xx
    HJCC DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy