Feel free to translate!

vrijdag 27 mei 2016

Speciaal voor jou!


Hallo allemaal,

Wat onwijs leuke en lieve reacties heb ik gekregen op mijn vorige kaart, hartelijk dank! Na een tijdje 'afwezig' te zijn geweest, is het heerlijk om al die berichtjes te lezen. 
Ik realiseer me dat het tijd kost om weer helemaal terug te komen. Net als je denkt, nu gaat het beter, gebeurt er wel weer iets waardoor het weer even niet beter gaat. In dit geval gaat het om nieuwe medicijnen die enerzijds wel werken maar anderzijds al mijn energie kosten. Maar ik geef niet op!

Voor de lieve tante van mijn schatje heb ik deze kaart gemaakt. Ze neemt ons ieder jaar mee uit eten en dat is altijd erg gezellig (en lekker!). Volgende week is ze jarig en dan krijgt ze deze kaart. Ze bewaart al mijn kaartjes, zo lief!


Het randje rondom de stans heb ik gehaakt met dun garen. En natuurlijk heb ik dit afdrukje ingekleurd met mijn Copic markers, daar ben ik toch wel erg aan verslaafd! Iedere keer als ik weer een paar markers bij elkaar heb gespaard, ben ik als een kind zo blij hahaha!

Ik wens jullie alvast een goed weekend met natuurlijk veel knutselplezier!
Lieve groetjes, Wendy

Challenges:

25 opmerkingen:

  1. Wat een beeldig kunstwerkje! Echt heel mooi! Ik hoop dat je van de nieuwe medicijnen snel alleen maar positieve werking hebt en de bijwerkingen verdwijnen...groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig kaartje heb je gemaakt Wendy en weer prachtig ingekleurd. Wat een dubbel gevoel moet dat zijn, aan een kant doet de medicatie goed zijn werk, maar aan de andere kant vergt het veel energie van je! toi toi toi.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, de naam kwam me al zo bekend voor...ik volg je op het blog natuurlijk!!!
      Leuk dat je nu ook op Google+ zit.

      Dank voor je reactie en fijn weekend, creatieve groetjes Gaby

      Verwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje is dit weer Wendy...echt heel mooi gemaakt en alles klopt!
    Dit zal zeker goed ontvangen worden!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wendy this is absolutely gorgeous! I love it! Thank you so much for sharing this with us at LHOSM! Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kaart heb je voor de tante gemaakt. Lief dat gehaakte randje en ik vind de kleurtjes erg mooi bij elkaar.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps.
    Ik hoop dat het snel beter gaat met je energie :)
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gorgeous card
    thanks for playing with us at simply magnolia
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy
    Wat een prachtig kaartje voor die lieve tante en zo mooi ingekleurd met je copics.
    Vervelend als dingen niet gaan zoals je zou willen maar hopelijk gaat het snel beter met de nieuwe medicijnen, sterkte Wendy.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je deelname bij ATSC, superleuk dat je meedoet.
      Liefs, Danoesja

      Verwijderen
  9. Hoi Wendy,
    Het maakt niet uit of je zo nu en dan komt, ik kan je toch wel vinden hoor! Fijn als het zo nu en dan kriebelt om wat te maken! En wat heb je weer een snoezig kaartje om te laten zien! En deze prachtige kaart gaat ze vast ook weer bewaren!
    Blijf je energie goed verdelen...ik vind je een kanjer! en don't give up!!! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wendy, Fijn om weer iets van je te horen. Je kaart is prachtig, zo mooi van kleur en alles prachtig op elkaar afgestemd. Die zal zeker in goede aarde vallen. Liefs, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Wendy,
    wat fijn weer wat van je te horen! Hopelijk gaat het steeds beter met de medicijnen! EN je hebt nogal wat meegemaakt de afgelopen tijd. Gaat ook niet in de koude kleren zitten. Dat heeft tijd nodig.
    Je kaartje is enig! Lief van je tante om jullie elk jaar mee uit eten te nemen!
    Geniet ervan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een pracht van een kaart, Wendy. Dat zal vast gewaardeerd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Wendy, ik ben ook al 6 weken aan het tobben met mijn gezondheid, wat zijn we toch een tobberds hè.
    Gelukkig is het aan je prachtige kaart voor je tante niet te zien, wat heb je deze weer mooi gemaakt.
    Beterschap meisje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So gorgeous card. Thank you for joining us at Addicted to stamps. hugs
    laurigami

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart.Mooi ingekleurd.Daar zal de tante wel blij mee zijn.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige kaart....je komt niet uitgekeken op zo'n lief kunstwerkje. Toppie gedaan.
    Dankjewel voor je deelname aan de challenge van LHOSM.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een super mooie kaart! Heel lief en romantisch met mooie details en een schattige Tilda. Geweldig!! Leuk dat je hiermee ook meedoet met onze challenge bij Addicted to Stamps. Beterschap! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your card is beautiful, love the colors and the Peach lacy frame around Tilda. Thank you for joining us at Magnolia-licious. Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke kaart Wen en bedankt voor je deelname aan de challenge bij Magnolia Forever
    Dikke knuffel
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. fijn meid dat je zo blij word van weer een mooi kaartje maken ze zijn ook weer prachtig en snap dat ze die bewaard hoor
    mooie details en prachtig stempeltje mooi gekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Het past allemaal perfect bij elkaar. Lief van je tante om je mee uit eten te nemen. En sterkte met je gezondheid. Bedankt voor het mee doen bij knutsels&kadootjes. Groetjes Ingrid DT-lid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such a pretty card, thanks so much for joining in at Magnolialciouc xo Julie P

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy