Feel free to translate!

maandag 20 juli 2015

Voor een speciale jarige!

Hallo iedereen,

Hopelijk geniet eenieder van de zomer en van de momenten dat het mooi weer is! Goed uitrusten en genieten, dat is het belangrijkste!!!

De laatste tijd is het 'normaal' dat het mij niet lukt om vaker te posten. Er is hier zoveel aan de hand, ik zou niet eens weten waar ik zou moeten beginnen om het jullie allemaal te vertellen. 
In het kort: mijn pap is ernstig ziek, de gezondheid van mam is zorgelijk en mijn eigen gezondheid is prut. De mantelzorg valt me erg zwaar. En binnenkort mag ik weer naar het ziekenhuis voor (weer) een operatie. Dus voorlopig hoef ik me nog niet te vervelen.

En dan nog alle andere 'dingetjes' die niet lekker lopen. Maar zoals altijd: focus op de leuke dingen in het leven dus ook nu weer!!

Vandaag start een nieuwe challenge bij My Besties International en het thema is: anything goes! Dus je hebt de vrije hand, zolang je maar een Besties image gebruikt. 

Deze kaart heb ik gemaakt voor een hele speciale dame die binnenkort jarig is:


De digi die ik heb gebruikt vind je hier en deze lady heb ik ingekleurd met mijn copic markers.

Tussen alle ziekenhuizen, dokters, behandelingen etc door, is het me gelukt om nog een beetje te haken. Hoe vinden jullie dit schaapje? 


Hij was redelijk snel klaar alleen het vachtje was wat meer werk. Ieder lusje is een aparte steek. Ik hoop deze zomer nog wat meer te kunnen haken, het is zo leuk om te doen! 

Ik wens jullie nog een fijne week met natuurlijk veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

Challenge:

10 opmerkingen:

  1. Wat een beauty van een kaart en het schaapje is o so cute!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wendy!!
    En wat een leuk schattig schaapje :-D.
    Ik wens je heel veel sterkte met alles!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht van een kaart, Wendy. En dat schaapje is ook al zo'n dotje. Beide erg mooi gemaakt, mijn complimenten!
    Fijne dag en sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,
    het is veel wat je op je bord krijgt! Sjonge. En nu zelf ook nog een keer geopereerd, het houdt niet op.
    Ik hoop dat je dingen hebt waar je positieve energie uit kunt halen, want dat heb je dan wel nodig. Bijvoorbeeld zo'n enig schaapje haken!! Wat gaa.
    Ook je kaart is een topper, wat een leuke digi! Het is een superleuke kaart.
    Sterkte met alles en kalm aan (Hennig oan, zeggen ze bij ons)
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh wendy ik ben er een beetje stil van...en wat knap dat je mantelzorger bent terwijl jezelf met je gezondheid sukkelt. Respect hoor.
    Je kaartje is prachtig maar dat zijn we van je gewend en het schaapje ook al zo'n dotje...
    toi, toi, toi

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,
    sorry, ik had deze post helemaal gemist en wat een bjoetie heb je weer gemaakt, prachtige digi, super kleurwerk..toppie..
    Ik zag je op FB met je moeder bij André Rieu..wat een super uitstapje voor haar..je hebt het er maar druk mee en dan zelf ook nog veel ziekenhuis bezoekjes en operaties..sterkte meisje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wateen mooi kaartje heb je weer gemaakt

    en wat heb je wat te dragen op je schouders meid super dat je ook nog mantelzorger bent ondanks je eigen gezondheid er nog bij
    wens je alle sterkte meid ook met je operatie knuf roelie

    je haakwerk is ook super lief geworden gewoon mee door gaan als je dit leuk vind ik haak ook maar dan met elastiekjes ha ha

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het weet je ook allemaal wel te vinden hè Wendy. Dat je nu weer een operatie moet en de zorgen rondom je ouders...jeetje. Fijn dat je toch af en toe nog tijd vindt om te freubelen. Een lieftallige dame op je mooie kaart en een supercute gehaakt schaapje, complimentjes.
    Heel veel sterkte meis, dikke knuffel Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart ! Leuk gebruik van je stansen, heel mooi papier en schitterend gekleurde digi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je schaapje is geweldig en wens je vader veel beterschap en heel veel sterkte met he operatie Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy