Feel free to translate!

maandag 23 juni 2014

Summer Days

Hallo lieve blogvriendinnen,

Tjonge, jonge....ik heb totaal geen regelmaat in het bloggen....het gaat hier echt op én af. Gelukkig zorgt het My Besties blog er voor dat er in ieder geval zo af en toe een kaartje moet verschijnen. ;-)

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij My Besties met als thema Summer Days. Dat kan ook niet missen in deze tijd van het jaar. Ik heb geprobeerd om een beetje in de pasteltinten te blijven. De leuke digi van Sherri Baldy die ik op mijn kaart heb gebruikt vind je hier.


Gea en Marie zijn mijn nieuwste volgers, dames van harte welkom op mijn blog!!!

Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben gehad. Voor nu wens ik jullie een heerlijke week met natuurlijk veel knutselplezier!

21 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,
    Je Bestie kaart is prachtig, al die leuke bloemetjes zelfs in het haar. Er zijn er meer hoor die geen regelmaat in het bloggen hebben, hihi. Met dit mooie weer willen we ook buiten zijn hè!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief Bestie-kaartje heb je gemaakt , Wendy !!
    Leuk he dat we allebei in een Bestie-team zitten.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje weer Wendy.
    Leuk plaatje en zoals gewoonlijk super knap ingekleurd.
    Prachtige samenstelling.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,
    Superleuke, zomerse kaart, prachtige digi en de crealies randjes aan de zijkanten zijn prachtig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtig zomers kaartje geworden Wendy, mooie rand zit er langs. Bestie is weer prachtig ingekleurd tussen de bloemetjes gezet, hihi, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dot van een kaart Wendy, mooi werk

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig zomers kaartje in mooie pastel tintjes

    lieve bestie er bij weer super mooi ingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Wendy,
    wat gaaf zeg! Ik vind het een schatje geworden. Prachtige rand om de kaart! Staat heel chique.
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk bedankt dat je meedoet aan de challenge van Knutsels en kadootjes! Hihi, komt er ook één achter.....

      Verwijderen
  9. Wat een super schattig kaartje, Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Wendy. Dank je wel dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes. Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, leuk dat je meedoet aan de challenge van DSCC.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eindelijk doet Blogger het weer goed, vandaar dat ik nu pas langskom. Je Bestie is gaaf en vrolijk! Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart Wendy.sorry het berichtje is wat laat maar kon niet in de leeslijkst van blogger komen.Jullie ook een fijn weekend.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Wendy, prachtige kleuren en accenten. TOP!!!
    Dank je voor je bijdrage bij DSCC.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart! Heel mooi afgewerkt.
    Bedankt voor je deelname bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha die Wendy,
    Wat een geweldig leuke kaart
    bedankt voor je deelname bij KIC
    Liefs en creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart!
    De hebt de digie prachtig ingekleurd, en wat een mooie vlinders zitten er bij op! Bedankt voor je deelname bij DSCC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wendy,
    blogger had weer eens kuren, dus had ik deze leukerd gemist...
    prachtig gekleurd en alles past weer perfect bij elkaar, zoals altijd:0) fijn weekend
    liefs Jolan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow wat een schitterende kaart zeg! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy!

    Ik vind je kaartje helemaal geweldig!
    Prachtige vlinders ook die je gebruikt hebt. In 1 woord: Top!

    Dank je wel voor je bijdrage bij KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy