Feel free to translate!

woensdag 4 juni 2014

Live Laugh Love

Hallo lieve blogvriendinnen,

Vandaag is een feestdag want mijn schatje en ik zijn 4 jaar samen! Dat vieren we met een etentje vanavond en natuurlijk heb ik een kaart voor mijn schatje:


Deze afdruk van Cuddly Buddly is zo schattig, een heel lief tafereeltje zo. Ik heb het ingekleurd met copics. Ik had de kaart al lang klaar liggen maar mag 'm vandaag eindelijk geven. ;-)

Dan wil ik nog mijn nieuwe volgers Wilma, Janneke, Petra en Renate van harte welkom heten op mijn blog! Gezellig dat jullie er bij zijn!

En last but nog least: mijn kaartje voor pap is 1e geworden in de top 3 bij The Dutch Stamp Chickies! Ik ben zo trots dat ik het pap meteen vertelde. En hij is nog trotser, leuk hè!

Ik wens jullie nog een fijne week met natuurlijk veel fröbelplezier!
Lieve groetjes,
Wendy

Challenges:

27 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Wendy.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie 4 jaar samen zijn! Wat een lieve kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje
    gefeliciteerd met jullie 4 jaar samen zijn

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie 4 jarig samenzijn en wat leuk dat je er een kaart voor gemaakt hebt. wat een schatje is het geworden, zulk lief afdrukje, ontzettend mooi ingekleurd en je hebt er een prachtige kaart van gemaakt. Lekker uit eten samen, gezellig om dat zo te vieren, doen wij ook altijd op onze trouwdag, blijft toch heel speciaal. Ik sta er niet van te kijken dat de kaart voor je vader gewonnen heeft, hij is ook echt schitterend en je vader kan trots zijn op zo'n dochter!
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. in het eggie is deze schattige kaart nog mooier:0) zal Thijs zeker prachtig vinden! geniet van vandaag enne dubbel proficiat...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie 4-jarig samenzijn en wat een super lieve kaart heb je daarvoor gemaakt.
    Heel erg mooi gedaan, Wendy, en nog een fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie trouwdag.Je hebt een hele mooie kaart voor je man gemaakt.En smakelijk eten vanavond geniet ervan.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sweet image and card. Love the embellishments. Thanks for joining us at Paper Makeup Stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy,
    Gefeliciteerd met jullie -samen zijn - dag..lekker uit eten, dat doen wij vrijdag ook, dan zijn we 13 jaar getrouwd..
    Wat heb je voor je schatje een schattige kaart gemaakt, prachtig afdrukje en heel erg mooi afgewerkt, super gedaan..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd Wendy met deze feestelijke dag!
    Je kaartje is echt heel leuk geworden, en zo'n mooi afdrukje.. de liefde spat er van af ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Wendy,
    van harte met jullie 4 jarig samenzijn! Vier al je vierdagen zei mijn schoonmoeder altijd. Gezellig dat jullie gaan eten!
    Je kaartje is lief zeg! Mooie liefdesdetails zeg maar!
    En gaaf dat je in de top 3 bent gekomen. Terecht hoor, want het was ook een geweldige kaart.
    Maar het geeft je een stimulans he?
    Lieve groetjes maar weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er heel goed uit.

    door een hoop gedoe,ziekte en andere sores was ik niet echt creatief en volgzaam, hopelijk komt daar ondanks ik nog erg moe ben wat verandering in.
    Fijne dag en lieve groetjes
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met jullie 4 jarig samenzijn.
    Een prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Bedankt dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een prachtexemplaar Wendy!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy
    Gefeliciteerd met jullie 4 jarig samenzijn. je kaartje is zo SWEET, geniet van alles saampjes.
    Je kaartje voor Christa is ook al zoooo mooi, super dat ze zoveel kaarten heeft gehad.
    Gaaf dat je op 1 staat in de top drie.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je top 3 notering en dan nog wel een 1e plekje.
    En dan je kaartje voor je vriend een echt toppertje. Hopelijk hebben jullie van het etentje genoten/

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gefeliciteerd en wat een schat van een kaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er helemaal toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy, Wat een schattige kaart. Heel lief zo. lief afdrukje en mooi gemaakt. mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog gefeliciteerd met jullie 4-jarig samenzijn Wendy, hoe fijn is dat. Je kaartje voor je mannetje is prachtig, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wendy,

    Je schatje was er zeker wel blij mee.Stom he maak eigenlijk nooit een kaartje voor me mannetje ook niet als die jarig is,hij vind ze wel altijd mooi en vind dat ik steeds beter in kaarten maken wordt,misschien moet ik hem toch ook maar eens verrassen who knows.Iedergeval nog gefeliciteerd.

    Lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gefeliciteerd wendy met je 4 jaar samen daar heb je een mooi kaartje voor gemaakt en fijn even same n vieren met een etentje prachtig gkleurd weer dit lieve beertje


    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow! your card is so pretty! I love your amazing coloring!
    I am your newest follower
    Hugs. Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor onze challenge.
    En gefeliciteerd.
    Groeten Annemarie (DSCC)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy