Feel free to translate!

woensdag 11 juni 2014

Fröbeldagje

Hallo lieve blogvriendinnen,

Onlangs (wanneer was het ook alweer Jolan?) hebben Jolanda en ik gezellig samen zitten fröbelen met Distress inkt en Lavinia stamps. Zooo leuk om te doen en de kaartjes zijn ook lekker snel klaar ;-). De tafel zag er ongeveer zo uit:


Altijd gezellig vind ik. We hebben allebei een kaart gemaakt. Kijk maar eens op het blog van Jolanda naar haar creatie! Je kunt 'm stiekem ook al een beetje zien op bovenstaande foto. Dit is de mijne:


Ik blijf die dansende elfjes toch zo'n vrolijke stempel vinden!

Dan nog het vermelden waard: ik heb de 1e prijs gewonnen bij Whimsy Stamps met het tasje dat ik voor mijn zus heb gemaakt! Tjonge jonge, zes keer gecontroleerd maar ik was het echt....uit 184 inzendingen is mijn creatie gekozen, zo gaaf! Mijn week kan niet meer stuk hoor. ;-)

Ik wens jullie nog een heerlijke dag en week met natuurlijk veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

14 opmerkingen:

  1. haha de tijd vliegt zo voorbij, dat ik het ook niet meer wist...och ja in ieder geval doen we het snel weer over:0) altijd gezellig!
    ik word helemaal vrolijk van je prachtige kaart op de vroege morgen...te gek dat je gewonnen hebt!!
    see ya soon
    knuf Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh wat prachtig ,... ben er helemaal verliefd op ! wat mooi! en gefelciteerd met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal geweldig dat je gewonnen hebt Wendy, hardstikke leuk meis. Van je kaartje ben ik helemaal weg..mooi, vrolijk, sprookjesachtig...knap hoor. Gezellig zo'n freubeldagje samen, fijne dag nog, gelukkig iets koeler, pff...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je prijs! Leuk hoor! En wat een schitterende kaart weer! Gezellig om zo samen bezig te zijn ! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,
    sinds kort wet ik wat een denkwerk het is om zo'n kaart te maken en ik vind hem prachtig! De kleuren en de technieken van het stempelen en het inkt op de achtergrond.
    Supermooi.
    En weer een prijs, hoe leuk is dat. En dan uit zoveel inzendingen gekozen worden, dat is natuurlijk een enorme eer!! Geniet ervan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,
    De jouwe is ook al zo supermooi, mooie stempels heb je gebruikt,
    gezellig om samen te freubelen en wat leuk dat je de challenge hebt gewonnen, liefs Ans ( p.s. alles gaat prima, ik kan alweer trap lopen !)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy wat een mooie kaart en die van Jolanda was ook al zo`n mooie
    Gefeliciteerd met de gewonnen prijs
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. h hi zet ik mijn reactie bij d verkeerde neer maar heb het al verwijderd hoor
    ik vind deze kaart ook prachtig geworden wendy zo mooi met die elfjes en kleuren en dan je prijs gefeliciteerd hij is ook erg mooi je tasje dus dik verdient

    lie gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijk kaartje, en wat gezellig zo samen aan de knutsel! En van harte met je gewonnen prijs het is je van harte gegund.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, Wendy, schitterend!
    En gefeliciteerd met het winnende tasje. Die was dan ook erg mooi geworden! Leuk, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker vol ligt je tafel.en het resultaat is prachtig.Proficiat met je winnende plaats.Was ook een heel schitterend tasje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Wendy, dit is zo gaaf om uit zoveel deelneemster gekozen te worden, krijg je een kick van he haha;) Je kaart is fantastisch gemaakt, wat een prachtige stempel is dit, ziet er weer piekfijn uit.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stunning. I love your wonderful background with the silhouette! gorgeous.
    Hugs,
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy