Feel free to translate!

maandag 1 juli 2013

Shabby Chic

Hallo allemaal,

Wat een hectische weken zijn er weer voorbij gevlogen. Mam woont nu in een nieuw zorgcentrum en pap is gelukkig weer uit het ziekenhuis. Mijn woonkamer heeft tussendoor ook nog een nieuwe schilderbeurt gekregen dus dat kan er weer even tegen. En dan nu weer tijd voor een kaartje:


Deze kaart heb ik gemaakt voor het DT van de challenge bij Besties Challenge met als thema Shabby Chic. De eerste keer dat ik een kaartje in dit thema heb gemaakt en ik moet zeggen dat het een erg leuke uitdaging was. Dat hou ik er in! ;-)

Iedereen bedankt voor alle leuke reacties op de twee kaarten in mijn vorige post. Met het eerste kaartje ben ik tweede geworden in de top 3 bij De creatieve zebra. Met het kaartje voor vaderdag heb ik de top 5 gehaald bij qkrstampede én ben ik 1e geworden bij hobbynu.nl!!! Het gaat lekker zo, heerlijk genieten is dat!!!

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenges bij QKR Stampede en Creapaleis.
Ik wens jullie een heerlijke week met veel knutselplezier!
Groetjes, Wendy


16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, die Besties zijn echt schattig..gelukkig is je vader weer thuis..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Wendy,
    ik had je kaart al voorbij zien komen op het Besties blog en wat istie leuk:0
    tot gauw!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een plaatje Wendy, alles past prachtig bij elkaar, je hebt ook prachtig gekleurd.
    Nu maar hopen dat de rust een beetje blijft.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig dat je zoveel "gewonnen" hebt, je maakt ook prachtige creaties.Fijn dat de rust nu een beetje terug is, je moeder op een nieuwe plaats en je vader gelukkig uit het ziekenhuis.
    Deze kaart is weer een plaatje hoor.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een supermooi kaartje Wendy, een heel schattig stempeltje en leuke details!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwww wat een super gaaf kaartje
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Wendy,
    wat een supermooi kaartje heb je gemaakt. Prachtige kleuren. Je hebt het zo te lezen erg druk gehad.... Nu lekker genieten en freubelen?
    En je top-plaatsjes: gefeliciteerd!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o wauw wendy wat een super mooie kaart is dit prachtig meid leuke dat je tweede was geworden ze zijn ook erg mooi jou kaartjes ik geniet er ook van en ben ook fan geworden van deze bestie,s heb er net eentje als stempel besteld

    en dat alles weer een beetje rustig is bij je fijn dat je vader weer uit het ziekenhuis is meid

    jij ook nog een fijne week en geniet van alles

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wendy,

    Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt, mooie kleuren en een prachtige afwerking maken het plaatje compleet.
    Fijn om te lezen dat het allemaal wat rustiger is in de familiesferen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig kaartje. Super zo die kleuren!
    Hopelijk kun je nu een beetje bijkomen na alle hectiek! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het kaartje is weer geweldig hoor Wendy! Heel mooi ingekleurd, het is niet mijn ding maar bij anderen kan ik er zo van genieten...hier ook weer bij jou! Je hebt haar weer in een schitterende omgeving een plekje gegeven, er valt weer van alles te ontdekken! Fijn dat je vader weer thuis is...weer even een zorg minder. Geniet maar lekker wat van de rust en de zomertijd Wendy!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn om te lezen dat je weer even wat bij kunt komen Wendy,het is allemaal nogal wat zo...en dan weet je zelfs nog van die mooie kaarten te creëren,knap hoor.Lieve groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hopelijk blijft het nu even wat rustiger, het vreet energie weet ik uit ervaring. Je kaartje is weer prachtig, wat een mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy dat gaat zeker lekker, gefeliciteerd met je top3-top5 en winnende kaartje.
    Je Bestie kaartje is prachtig geworden als voorbeeld bij de Bestie challenge! heel mooi gedaan!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy