Feel free to translate!

woensdag 19 september 2012

Toeterdetoet!!!

Hallo bloggers!! Wat heerlijk jullie reacties op mijn olifantje, dank jullie wel! De laatste dagen is mijn productiviteit gelukkig weer ietsjes hoger (klein beetje maar) dan de weken ervoor want ik heb zowaar weer een kaartje klaar. Deze keer heb ik volgens een sketch gewerkt en op de een of andere manier vind ik dat toch wat lastiger dan gewoon vanuit mijn 'creatieve brein' iets te maken. Ik weet dat er velen van jullie het liefst met een bestaande sketch werken, maar daar moet ik toch echt nog een beetje inkomen hoor!

Omdat ik mezelf ook wel op een stoere scooter zie rondrijden spreekt deze Tilda met scooter me natuurlijk erg aan. Maar helaas voor mij geen roze scooter maar een wit fietsje! :-)


En dan zoals gewoonlijk nog eentje van dichtbij:


Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge: Nadia's challenge.

Ik wens jullie een fijne dag/avond en veel freubelplezier!

Groetjes, Wendy

28 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy, wat een mooi en lief kaartje is dit...met prachtige kleuren. Ik vind het echt een schatje. Ook mooi ingekleurd.
    Fijn te lezen dat het wat beter met je gaat. Een witte fiets is toch ook gaaf. Bloemetjes rond je stuur...ik vind dat wel wat haha.
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellen, je brengt me nog op ideeën met die bloemetjes rond het stuur!!! Lieve groetjes, Wendy

      Verwijderen
  2. Een prachtige kaart Wendy !!
    Leuk kleurtjes. En die scooter Tilda is ook weer een snoepie.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi en lief kaartje.
    Toevallig heb ik vandaag met hetzelfde afdrukje een kaartje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,

    Ik ken het haha, ook ik moet het met een fiets doen (:
    Je kaartje is echt prachtig! Ik hou wel van die kleurtjes.

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy

    Sorry maar ik had je laatste blogposten even gemist, bij deze dus alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Als ik begin met bloggen moet ik regelmatig eerder stoppen, vanwege mijn rug kan ik niet te lang blijven zitten en helaas heb ik dan niet de kans om bij te blijven. Maar ik heb je kaartjes weer bewonderd, die met het olifantje is echt een liefje. Ook dit is weer een prachtkaart en zo mooi ingekleurd, succes met de challenge.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Danoesja, dank je wel! Het is balen hè, als het niet lekker gaat... Je moet zeker niet te lang achter je pc zitten want het is het niet waard om meer pijn te hebben. Ik moet ook doseren en alles in etappes doen. Denk aan jezelf hè!! Veel beterschap met je rug!! Lieve groetjes, Wendy

      Verwijderen
  6. Wauwww Wendy
    wat een gaaf kaartje geweldig leuk....Tilda op haar scooter, prachtige kleuren heb je gebruikt

    Liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wendy ik vind het een superkaartje geworden, je gebruikt altijd van die lieve kleurtje en zo mooi ingekleurd ook, ik vind het werkelijk een toppertje meis, super. En jammer dat je zo ver weg woont maar anders was ik zeker eens met je op een markt gaan staan met al onze kaartjes, had wel gezellig geweest hahaha.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Anita! Hahaha, ik zie het al helemaal voor me: wij saampjes achter een marktkraampje met onze kaartjes. We zouden zeker lol hebben!! Lieve groetjes, Wendy

      Verwijderen
  8. Wat een heerlijk lief kaartje en ja...wat is ze steoer hè Tilda op haar scooter....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy,
    Wat is je Tilda weer supermooi ingekleurd..lief kaartje, alles combineert zooo ..mooi..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje, je hebt Tilda ook zo mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wendy,

    wat een schatje!! En knap hoor als je altijd je eigen sketches bedenkt! Toen ik eenmaal de sketches ontdekte vond ik dat toch wel makkelijk....
    En ja , het is oneerlijk verdeeld in de scrapwereld: Tilda een roze scooter en jij alleen maar een witte fiets....;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is geweldig. Je hebt hem zoooo mooi ingekleurd! Ik vind hem gaaf! groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je wel voor je opbeurende woorden Wendy,ik had het even nodig dank je wel.Je hebt toch weer een schitterende kaart gemaakt hoor,wat heb je mooi gekleurd,het is een genot om naar je creaties te kijken, ik zou zo zeggen ga zo door .
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd Wendy, prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toet toet dat heb je weer heel mooi gemaakt.
    Schitterende kleuren en prachtig ingekleurd.
    Super gaaf is die.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart Wendy.. Ik kende de stempel niet, maar zie hem nu op 1 ochtend al voor de 2de keer langskomen haha Je hebt hem heel mooi ingekleurd zeg. Wie wilt er nu niet op zo'n mooie scooter rijden :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wendy,
    Wat een superleuke kaart!! Geweldige leuke kleuren!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een supermooi kaartje Wendy, leuk stempeltje is dit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart erg mooi hoor en ook van die mooie kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schattigggggg, wat een dotje van een kaart!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje, bedanlt om mee te doen met Nadia's Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gezellige kaart en prachtige kleuren!
    Spring maar achterop bij mij...
    Achterop mijn Scooter ;-)

    Gr Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ach wat een lief kaartje Wendy.
    Heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een hele mooi kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy