Feel free to translate!

maandag 17 september 2012

Olifantje voor jou

Lieve, lieve bloggers! Wat hebben jullie me toch heerlijk verwend met al die felicitaties voor mijn verjaardag! Mijn dag kon niet meer stuk na het lezen van al die heerlijke berichten. Dank jullie wel!

Door al dat gefeest ben ik helemaal vergeten deze kaart te posten. Je merkt het meteen hè: weer een jaar ouder en meteen vergeetachtig aan het worden.
Deze kaart is weer eens iets anders van mij, anders dan anders om het zo maar te zeggen haha. Ik vind het een scheet van een olifantje dat daar zo aan een ballonnetje hangt. In werkelijkheid kan dat niet hè.



Het fotograferen wil deze keer niet zo goed lukken. Op het moment dat ik de foto heb gemaakt, schemerde het al een beetje maar ik wilde 'm toch persé vandaag posten. Hopelijk komt het toch een beetje goed over.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges: scrapkaartchallenge en Elke kaart een Feestje.

Ik wens jullie een fijne avond en veel freubelplezier!

Groetjes, Wendy

19 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje is dit geworden Wendy, mooi ingekleurd prachtig afgewerkt,
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje is dit zeg!!!! Heel lief olifantje...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy,
    Wat een lief olifantje is dat toch en je hebt er een heel fleurig kaartje mee gemaakt..leuk..
    En..nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag..te laat ik weet het..maar alsnog van Harte..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schatje Wendy en ook van mij nog een dikke proficiat met je verjaardag!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lieve Wendy wat heb je er een heerlijk fris kaartje van gemaakt en de kleuren komen goed over hoor op de foto. Hahaha schattig een olifantje vast aan een ballon. Ik vind hem super geworden. En fijn dat je mijn kaart hebt ontvangen. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh wat een leuk kaartje, Wendy! En een super schattig olifantje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaart super geworden. Wat een superleuk en vrolijke kaart. Helemaal TOP! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje Wendy...leuke kleurtjes ook!
    Bedankt voor je deelname deze week bij elke kaart een feestje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig olifantje, lekkere kleurtjes, leuke layout.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is schattig Wendy,als het goed is heeft Cindy je gemaild over de toestand hier het is niet zo makkelijk,we hebben het er maar weer moeilijk mee.Daarom ben ik ook zo blij met mijn blog,het verzet enigszins je gedachten,jij weet ook wel hoe het in elkaar steekt
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijk kaartje en je olifant is ook zo leuk.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerd Wendy.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke en vrolijke kaart Wendy
    heerlijk die kleuren

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt Wendy.
    Een geweldig mooi en lief stempeltje en schitterend ingekleurd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi kaartje Wendy, dat olifantje is een schatje en leuke vrolijke kleurtjes heb je gebruikt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een lief kaartje! Bedankt voor jouw deelname bij ScrapKaartChallenge

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart Wendy. Daar wordt je toch helemaal vrolijk van?! Super hoor!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy