Feel free to translate!

zondag 23 september 2012

Kusjes...en hartjes en zo..

Hallo bloggers!
Genieten jullie ook van het heerlijke weekend? De weken en helaas ook de weekenden vliegen bij mij voorbij. Maar daar zullen wel meer mensen 'last' van hebben.
En ineens heb ik weer winterkleren in de was ipv topjes en rokjes. Nog maar net mijn zomerkleertjes gestreken of ik heb de verwarming alweer aan. Brrr...maar o o wat is het gezellig in huis met kaarsjes aan en lekker knus op de bank. Dat heeft zeker ook zijn charme.

Deze kaart heb ik voor Hobbyhomehobbyartikelen gemaakt.
Het is een hartelijk kaartje geworden vind ik zelf. ;-)


Het afdrukje heb ik van een lieve vriendin gekregen en is überlief. Op de foto is het niet zo goed te zien maar er zit stickles op o.a. de vleugeltjes.


Dank jullie wel voor wederom alle heerlijke reacties op mijn kaartje met Tilda op de scooter. Iedere keer moet ik toch glimlachen als ik weer zo'n leuke reactie krijg.

Ik wens jullie een fijne zondag en veel knutselplezier!
Groetjes, Wendy

19 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy
    Wat een superlief kaartje is dit weer..schattig stempeltje en en HARTstikke mooi..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wendy,jij wordt maar verwent door je lieve vriendin,laat dat nou toevallig mijn grootste schat zijn,je hebt weer een prachtige kaart gemaakt,zo lief, mooi gekleurd de stickels zijn goed te zien hoor!!
    Fijn weekend liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy,
    Je kaartje is echt prachtig!
    Geniet nog even van je weekend. Dat probeer ik ook alleen gaat de tijd veel te hard haha.

    Liefs, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Wendy, ik vind je kaartje supergaaf, mooi ingekleurd en afgewerkt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg mooi kaartje Wendy !!
    Echt een schatje met al die hartjes er omheen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik zeg dat het een lief kaartje is is dat wel héél zacht uitgedrukt...wat een schatje zeg en inderdaad een hele lieve stempel!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag hem al op het HH-bloh Wendy maar ooooooo....wat een lieffie!!!!!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een hart(stikke) leuk kaartje Wendy.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy

    Wat een hartverwarmend kaartje, ik vind het zo'n liefje.
    Ja de knusse avonden komen er weer aan, heeft toch ook wel wat.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vertel mij wat, wat gaat de tijd inderdaad toch snel. Ik geniet wel van de herfst hoor, lekker de regen tegen de ramen, kaarsjes aan, ik vind het heerlijk. Mijn winterkleren heb ik dan nog niet aan maar de verwarming wel lekker. Je kaartje is werkelijk weer een toppertje geworden Wendy, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig en lief kaartje. En ja we kunnen echt de winterkleren weer aan trekken wel jammer hoor.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje, Wendy. Super lieve afdruk en heel leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje! Leuk zo met die verschillende harten en dat stempeltje dan...... schattig!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit een schitterend lief kaartje Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy,

    wat een schatje zeg! Dit afdrukje is ook weer helemaal lief! De harten zijn heel mooi verdeeld over de kaart. Eerst zie je er 1 dan 2 en even later nog meer.
    Vandaag is het gewoon warm buiten....we hebben de verwarming nog niet aan, wel al een paar keer de houtkachel. Dat is ook zo gezellig, vuur in de kamer...e warm natuurlijk. EN op mijn knutselkamer heb ik een lamp boven mijn bureau, als ik die aan doe, hoeft er niet eens en verwarming aan. gen idee waarom er zoveel warmte af komt, maar het is wel lekker.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterend kaartje Wendy, zo'n lief stempeltje weer en ik vind de kleurencombi ook zo mooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een enig hartenkaarten, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een plaatje van een kaartje erg mooi !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy