Feel free to translate!

maandag 3 september 2012

Feestdoos!

Hallo allemaal,

Bedankt weer voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. Het is echt leuk om dat allemaal te lezen! Ik probeer ook jullie blogs allemaal bij te houden. Helaas lukt me dat niet altijd en met een laptop die steeds vastloopt schiet het ook niet echt op.

Voor de nieuwe challenge bij Hobbyhome-Hobbyartikelen heb ik de volgende bijdrage als DT-lid gemaakt. De opdracht is: versier een doosje of kadoverpakking. Er is een hele leuke prijs te winnen! Dus dames, leef je weer lekker uit en waag een kansje!


Het is mijn allereerste doosje op dit blog en met deze feestdoos wil ik graag meedoen met de volgende challenge: Nederlandse kaartenuitdagingen

Ik heb zulke lieve beterschapswensen ontvangen nadat ik salmonella bleek te hebben. Enorm bedankt! Daar knapt een mens wel van op. Inmiddels gaat het weer (bijna) helemaal goed en voel ik me een stuk beter.

Ik wens iedereen veel knutselplezier en een fijne dag!

Groetjes, Wendy

17 opmerkingen:

  1. Fijn te lezen dat je je weer wat beter voelt.
    Het is ook niks zo'n bacterie die de boel flink in de war schopt !

    Wat een leuke feestdoos heb je gemaakt !

    En als DTlid bij de NKU zeg ik :
    Leuk dat je meedoet met de creatie-uitdaging bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je doos geweldig. Superleuk en origineel! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kadodoos is prachtig Nicole. Ik ben blij dat je je weer beter.voelt!
    liefs, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had je doosje al gezien bij Hobby-home Wendy, ik vind het prachtig,lieve kleurtjes ook,fijn dat het weer een stik beter met je gaat,je zal ook wel afgevallen zijn,zo'n shit bacterie,het is nergens zo goed als thuis .Vind je ook niet?
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik had je doosje ook al voorbij zien komen, hij is inderdaan schitterend gemaakt,
    Fijne avond gr Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zijn die doosjes, perfect voor een kleine attentie. Ik heb ze gemaakt voor de juffen en meesters voor de kids op school bij de laatste schooldag.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig doosje Wendy, heel leuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi doosje en goed dat je weer bijna de oude bent! Zwijg me over pc's! De mijne loopt ook constant vast, stress krijg ik ervan!
    :-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had je mooie gepimpte doosje al gezien Wendy en ik vind hem heel erg mooi geworden. Wat fijn dat je weer opgeknapt hebt, is niets waard om ziek te zijn. En bij mij loopt vooral blogger vaak vast en wordt daar ook heel erg gefrustreerd van grrrrr.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wendy

    Je feestdoosje ziet er schitterend uit.
    Fijn dat het weer wat beter met je gaat, zoiets kost veel energie dus neem op tijd je rust en succes met je laptop.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie feestdoosje, erg leuk om weg te geven. Mooi kleuren ook gebruikt.
    Fijn om te lezen dat het al wat beter met je gaat.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wendy ik vind het een heel mooi doosje! Leuk dat je meedoet aan NKU.
    bedankt voor je bijdrage.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk doosje Wendy, bedankt voor je deelname bij de NKU, en veel succes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze blijven leuk de melkdoosjes. Super dat je meedoet met de creatieuitdaging bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gedaan.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy