Feel free to translate!

vrijdag 14 september 2012

Een beetje zomer en een beetje herfst.


Hallo lieve mensen!

Vandaag ben ik blij want ik mag er weer een jaartje bijtellen! Joehoe!! Ik heb nog geen feest want pas morgen komen familie en vrienden een lekker stuk limburgse vlaai eten. Dus vandaag is het nog eventjes rustig. Alhoewel, toch wel veel telefoontjes gehad vandaag. En veel kaarten. En veel mailtjes. En veel sms'jes. En veel berichten op Facebook. De dag vliegt voorbij!
En natuurlijk ben ik ook blij omdat ik weer zo'n leuke reacties op mijn vorige kaart heb gekregen. Ik blijf in herhaling vallen maar het is echt zo leuk om te lezen!
En jullie hebben de laatste tijd ook weer zoveel moois gemaakt. Schitterend om dat allemaal te zien!

Ik heb ontzettend drukke weken achter de rug en mijn gezondheid blijft een beetje achter en daarom lukt het me niet om regelmatig een kaartje te posten. Als ik zie hoe sommige van jullie werkelijk als een speer gaan....dan ben ik wel een beetje jaloers. Want dat lukt me dus niet.
 Soms ligt er een half kaartje dagenlang om mijn tafeltje en dan komt het maar niet af. Gelukkig heb ik er deze week nog een kaartje weten uit te persen!


Het is zo'n leuke afbeelding en de haren vond ik heerlijk om in te kleuren. De blaadjes zijn al aan het vallen maar met roze tinten ben ik nog een klein beetje in zomerse sferen gebleven. Een beetje zomer en een beetje herfst dus.


Ik wens jullie allemaal een heerlijk weekend met veel knutselplezier!

Groetjes, Wendy

20 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,
    Allereerst VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag!! Nog een hele fijne dag en morgen ook hé? Ik vind het een schattige kaart, heel erg leuk gedaan!! Ik heb hetzelfde 'euvel' als jou hoor Wendy. Het lukt mij ook niet om zoveel kaarten te maken. Ik probeer maar tevreden te zijn met wat ik kan.........
    Geniet van je dag!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd meis en wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt! Ik vind hem helemaal top en je hebt ook weer van die schitterende kleuren gebruikt. Ik wens je een hele fijne dag, en voor wat betreft je kaarten, wat maakt het uit dat je niet in staat bent om er zoveel te maken? Degene die je maakt zijn stuk voor stuk geweldig! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er morgen een gezellig dag van. Je kaartje ziet er geweldig mooi uit, mij lukt het ook niet om elke dag iets te plaatsen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed werk heeft tijd nodig Wendy, al snap ik best dat je dat zelf wel anders zou willen zien.
    Gefeliciteerd met je verjaardag, ik mag er morgen zelf ook een jaartje bij tellen.

    Groetjes en maak er maar een gezellig weekend van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je al een keertje gefeliciteerd privé nu in het openbaar GEFELICITEERD en veel gelukkige jaren wens ik je toe,,, kop op morgen gaar het vast weer beter,als iemand daar over kan praten dan ben ik dat wel.Geniet van alle mooie momenten in het leven ,laat ons genieten van al je mooie creaties,dan kom je er wel .Fijne dag nog en veel liefs van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eerst wil ik je feliciteren voor je verjaardag en dan nogmaals voor dit kunstwerkje dat je hier hebt neergezet. Prachtig gedaan Wendy.
    Groetjes en geniet nog wat verder van JOU dagje.
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!
    Geniet er lekker van dit weekend.

    En wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy
    Van harte gefeliciteerd, een gezellige dag morgen.

    wat heb je een mooi en lief kaartje gemaakt zeg, prachtig die kleuren

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hieper de piep hoera Wendy gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat mijn kaartje vandaag is aangekomen, had hem gisteren al expres via mijn werk gestuurd want dan is het meestal wel op tijd (ja wel met een postzegel hoor, ik ga niet op de kosten van het gerechtshof een kaartje versturen hahaha stel je voor). Fijn dat je van alle kanten gefeliciteerd wordt en ik wens je morgen een hele fijne dag toe. Oh jeetje zal ik bijna je kaartje vergeten, wat een toppertje heb je weer gemaakt, prachtige kleuren ook. Wat is dat toch vervelend dat je door die rotpijn zo weinig kan doen terwijl je het wel zo graag wilt. Ik wens je sterkte meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Wendy.
    Gefeliciteerd met je verjaardag.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super mooi kaartje.
    Leuke ovale mal heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy,van harte gefeliciteerd met je verjaardag,hieperdepiep hoera.Ik vindt de creaties die je plaatst schitterend dus de kwaliteit is er en dat is toch belangrijker dan de kwantiteit?Ieder doet het zijne en het belangrijkste is dat je er lol in hebt(tenminste zo zie ik het he;))Dit is ook weer een plaatje en toepasselijk voor de maand september,beetje zomer,beetje herfst.Morgen ook nog een hele fijne dag en geniet van je vlaai,hihi,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een beetje laat maar alsnog Van Harte Gefeliciteerd!
    Je kaart is echt prachtig!

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wendy ook een late reactie van mij, VAN HARTE GEFELICITEERD, ik vind je kaartje beeldschoon, en schitterend ingekleurd.
    Fijn weekend gr Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat hoor Wendy en ik wens je morgen een leuk feest toe met familie en vrienden.
    Je kaartje is prachtig hoor en ook de feestdoos die je hebt gemaakt met het candy-papier van mij. Ik loop iets achter geloof ik...sorry. Jammer dat het niet zo lekker gaat. Sterkte meisje.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi lieve Wendy,
    wat laat je toch lieve berichtjes achter op mijn blog. En nu kan ik je nog net op de valreep feliciteren met je verjaardag! Ik hoop dat je een gezond jaar mag beleven. Jammer dat het nu niet helemaal top is met je gezondheid.
    En ik ken het wel hoor, dat je iets hebt liggen en het komt er niet van....
    Vaak lukt het me 2 x keer per week wat te plaatsen. En soms zijn er maanden dan gaat het heel hard en plaats ik om de dag.
    Dat zal zeker minder worden, verwacht ik. Maar ach, we zien het wel. Het is niet zo dat ik elke avond moet studeren, althans dat verwacht ik niet.
    Groetejs en een goed en heel gezellig weekend gewenst. Geniet ervan!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijne dag vandaag geniet maar lekker van je stukje taart!

    Gr Hanneke enne geweldige kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allereerst natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een super schattig kaartje heb je weer gemaakt. Helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy, nog gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je een leuke dag hebt gehad!!
    Een supermooi kaartje heb je gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag en je kaart is een schatje.
    Leuk zo die kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy